Aanmelden
Hosting
Prijzen
Strippenkaart
Support
WordPress onderhoud
Wanneer moet ik wat betalen?
Na het aanmelden kom je meteen in het betaalscherm. Hier betaal je het aankoop bedrag van je Pixel website. De hosting zal in het vervolg maandelijks worden afgeschreven. Je ontvangt hiervan ook iedere maand netjes een factuur voor je administratie.
Hoe veilig zijn mijn betalingen?
Bij Pixel Websites staat veiligheid voorop. We vertrouwen op Mollie als betalingsprovider, die strenge veiligheidscontroles, veilige dataopslag en naleving van regelgeving garandeert. Alle gegevens, inclusief die van jou en je klanten, worden veilig op Nederlandse servers bewaard. Mollie voldoet aan EU-richtlijnen voor internetbetalingen en wordt permanent gecontroleerd door De Nederlandsche Bank. Als PCI-DSS level 1 gecertificeerd bedrijf zorgt Mollie voor maximale beveiliging van kaartgegevens.
Kan ik een template kopen zonder een hosting abonnement te nemen?
Informeer hiervoor via de support .
Wat gebeurt er als ik mijn abonnement niet betaal?
Als je abonnement betalingen worden gestaakt, zullen we je uiteraard eerst herinneren. Uiteindelijk kan het leiden tot opschorting van diensten. We willen dit ten allen tijde voorkomen en zullen je meerdere malen hierover informeren.
Wanneer is mijn website live?
Als het aan ons ligt gisteren! Echter hangt dit af van meerdere factoren, zoals hoe snel we materiaal als tekst en foto’s van je ontvangen, of je gebruik wil maken van extra maatwerk diensten etc. Doorgaans streven we om de website binnen 14 dagen online te hebben staan.
Kan ik meerdere templates in één keer afnemen?
Dat is zeker mogelijk. Neem hiervoor even contact op met de support.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen genoemd op de website zijn exclusief 21% BTW.
Wat is SEPA incasso?
SEPA incasso is een handige manier om periodieke betalingen automatisch te laten verlopen. Dit gebruiken we voor het afschrijven van de Pixel abonnementen zoals de hosting en eventueel het WordPress Onderhoud.
Welke betaalmethoden zijn mogelijk?
We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, SEPA incasso, Mastercard en Visa, Apple Pay
Opzeggen, hoe werkt dat?
Bij start betaal je een eenmalige vergoeding voor de website. Dus dat hoeft niet opgezegd te worden. Wat wel opgezegd dient te worden, zijn de contracten je bij Pixel hebt lopen, zoals de hosting die er standaard bij zit of het WordPress onderhoud wat je optioneel kan afnemen. Alle contracten bij Pixel hebben een doorlooptijd van 6 maanden en worden na deze periode weer stilzwijgend verlengd met 6 maanden. We hanteren een opzeg termijn van 1 maand, dus mocht je willen opzeggen, doe dit dan uiterlijk de laatste dag van de vijfde maand. Dus stel jouw contract loopt van 1 januari tot 30 juni (6 maanden) en je wilt dit opzeggen. Opzeggen moet dan uiterlijk voor 30 mei gebeuren, de vijfde maand. Opzeggen doe je via de supportkanalen. meer informatie over opzeggen vind je onder punt vijf van onze algemene voorwaarden.
Kan ik de hosting later upgraden als ik meer opslag nodig heb?
Zeker weten, we begrijpen dat behoeften kunnen veranderen,naarmate je bedrijf en daarmee ook je website en mailbox groeien. Het pakket wat standaard in onze website pakketten zit, kunnen we upgraden. Geef dit aan via de support.
Zit er een limiet op de bandbreedte en opslagruimte van de hosting?
Ja, ons basis hosting account biedt 10GB opslagruimte, verdeeld over je websitebestanden, afbeeldingen, video’s, databases en mailboxen. Mocht je tegen de limieten aanzitten laten we dit tijdig aan je weten. Heb je verdere vragen heirover? Neem contact op met de support.
Hoe veilig is de hosting?
We begrijpen hoe cruciaal beveiliging is voor jouw website, daarom kiezen we SiteGround als onze hostingprovider, een zeer gewaardeerde naam in de WordPress-community en aanbieder van uitgebreide hosting opties. Ze bieden een scala aan beschermingsmaatregelen, zoals een gratis SSL-certificaat voor versleutelde communicatie, automatische updates van de PHP-versie en een aangepaste webapplicatie-firewall en een AI anti bot systeem. Daarbij bieden ze een speciale beveiligingsplug-in die speciaal is ontworpen voor WordPress-sites, inclusief functies zoals aangepaste inlog-URL’s, beperkte inlogtoegang en meer. Dit zetten we uiteraard allemaal in voor jouw Pixel Website.
Wat is de uptime-garantie voor mijn website?
We streven naar een uptime van 99,9%, wat betekent dat je website vrijwel altijd online zal zijn.
Kan ik e-mailadressen maken met mijn domeinnaam?
Ja, binnen de Pixel pakketten kunnen we ook e-mailadressen aanmaken met je eigen domeinnaam. Het zorgt voor een professionele uitstraling. Je kan zelf aangeven welke e-mail adressen je wil aanmaken. Ieder e-mail adres is vervolgens ook in te stellen op je eigen apparaten zoals laptops, telefoons en meer.
Welke soort hosting levert Pixel?
We bieden beheerde (shared) hosting aan, wat betekent dat wij de tussenschakel zijn tussen jou en SiteGround, onze hosting leverancier. Wij zorgen dat de servers op de laatste de best compatibele versies draaien voor optimale prestaties en veiligheid. Daarnaast helpen we je ook met het opzetten van e-mail adressen, schakelen we met SiteGround als dit nodig is en verhelpen we eventuele storingen aan de server.
Waar staan jullie hosting servers?
De hosting servers zijn gevestigd in betrouwbare datacenters in Nederland, waardoor we snelle prestaties kunnen leveren.
Wat houdt 10GB opslag in?
Ons standaard hosting account (inbegrepen in de Pixel website pakketten) biedt 10GB opslagruimte, verdeeld tussen je websitebestanden, afbeeldingen, video’s, databases en mailboxen. Dit betekent dat je dit alles opslagruimte inneemt op jouw hosting account. Loop je tegen de grens aan dan geven we dit tijdig bij je aan. Zorg ten allen tijde dat je je mailbox zo nu en dan opschoont en je foto’s in juiste formaat upload op je website.
Kan ik extra domeinnamen registreren?
Jazeker, je kunt bij ons extra domeinnamen registreren. Handig als je meerdere domeinen wilt beheren.Bij ieder standaard Pixel Website pakket is één .nl of .com domeinnaam inbegrepen. Wil je nog een domeinnaam registreren? Geef dit dan aan bij de support helpdesk welke domeinnaam je wil vastleggen.Hier kan je de beschikbaarheid van je domeinnaam checken.
Hoeveel e-mail accounts kan ik gebruiken?
Je kunt zoveel e-mailadressen aanmaken als je nodig hebt voor jouw zakelijke communicatie. Houd er wel rekening mee dat de totale opslagruimte (10GB) van het hosting account ook verdeeld moet worden tussen de website en de e-mailaccounts.
Hoe is de prijs opgebouwd?
De prijs is gebaseerd op het gekozen Pixel website pakket en eventuele extra diensten. We bieden transparante prijzen, zodat je precies weet waarvoor je betaalt. De pakketten bestaan uit een eenmalige pakket prijs + de maandelijkse hosting kosten van €16 per maand. Ook bieden we bij Pixel extra diensten aan waarmee je nog meer uit je website kan halen. De prijzen staan bij de dienst vermeld. Alle prijzen vermeld op de website zijn exclusief. 21% BTW
Gelden de pakketprijzen voor alle websites?
Ja, de pakketprijzen gelden per template website, tenzij anders vermeld.
Waarvoor is die €16,- per maand?
Dit bedrag betaal je voor het hosting account, wat ervoor zorgt dat we je website online toegankelijk kunnen maken voor bezoekers. Het is een hosting abonnement wat standaard bij de Pixel website pakketten zit.
Is hosting inbegrepen bij aankoop van het template?
Jazeker, bij aankoop van het template kies je ook direct voor een beheerd hosting abonnement. Zo ben je direct klaar voor een vliegende start.
Is een domeinnaam inbegrepen bij aankoop van het template?
Ja bij een aankoop van een template, inclusief een hosting account, is één .nl of .com domeinnaam inbegrepen. Dit is verwerkt in de prijs van €16 per maand.
Wat kost een extra (los) domeinnaam ?
De kosten voor een extra los domeinnaam kunnen variëren. Check of het domeinnaam van jouw keuze nog vri isj met de domeinnaam-checker en zie meteen wat de kosten hiervan zijn.
Wat kost het als ik later iets wil aanpassen?
Voor latere kleinere aanpassingen aan de website werken we met WordPress Strippenkaarten. Heb je de wens om grote veranderingen aan je website aan te brengen zoals een volledig andere layout of wellicht het ontwerpen en bouwen van 10 nieuwe pagina’s? Neem dan contact op met onze support.
Ik heb nog geen logo, wat nu?
Geen zorgen, in ons Pixel website pakket compleet zit het ontwerp van een bedrijfslogo in begrepen. Uiteraard kan je op een later moment ook los een logo ontwerp aanvragen via door gebruik te maken van extra diensten.
Zijn er bepaalde werkzaamheden die de strippenkaart niet dekt?
Je strippenkaart is bedoelt voor aanpassingen op je website. Welke aanpassingen dit zijn, vind je op de pagina van de WordPress strippenkaarten. Je kant de strippenkaart niet inzetten voor regelmatige WordPress onderhoud werkzaamheden. Hiervoor hebben we het WordPress onderhoud abonnement.
Kan ik extra strippen toevoegen aan mijn kaart als ik erdoorheen ben?
Uiteraard Als je meer strippen nodig hebt, kun je altijd extra strippen aan je kaart toevoegen door deze op de website aan te schaffen. Vraag hier de strippenkaarten aan. Vergeet niet je domeinnaam en klantnummer te vermelden. Deze vind je altijd terug in je facturen en orderbevestigen.
Wat gebeurt er als ik alle strippen op mijn kaart heb gebruikt?
Geen zorgen, je kunt altijd extra strippen aanschaffen. Zo kunnen we moeiteloos doo gaan met het aanpassen van je website.Vraag hier de strippenkaarten aan. Vergeet niet je domeinnaam en klantnummer te vermelden. Deze vind je altijd terug in je facturen en orderbevestigen.
Ik heb meerdere websites bij Pixel. Kan ik de strippenkaart delen tussen deze websites?
Jazeker, je kunt de strippenkaart voor al je Pixel Websites gebruiken. Handig toch?
Voor welke diensten kan ik de strippenkaart inzetten?
Met de strippenkaart kun je aanpassingen doen zoals het veranderen van de lay-out, kleuren, het toevoegen van kleine modules en functionaliteiten, het plaatsen van teksten en foto’s en het opzetten van nieuwe pagina’s. Heb je een verzoek, maar twijfel je of je hiervoor de strippenkaart kan inzetten? Laat het ons weten via de chat, in overleg kan veel.
Hoe worden de strippen op de kaart gebruikt en bijgehouden?
Hieronder een overzicht met hoe het werkt:
- Strippenkaart is geldig tot 24 maanden na aankoop
- Openstaande tijd wordt niet gerestitueerd.
- Tijd wordt berekend o.b.v. kwartieren (15min).
- Strippenkaart bijna op? Dan geven we dit aan.
- Op aanvraag sturen wij een urenverantwoording.
- Je kan een strippenkaart niet inzetten voor grote projecten, zoals het ontwikkelen van een nieuwe website, huisstijl of het volledig vormgeven van een brochure. Dit soort projecten gaan op projectprijs. Twijfel je? Vraag het, alles is bespreekbaar.
Hoe lang is een strippenkaart geldig?
Een strippenkaart is 24 maanden geldig vanaf de datum van aankoop. Je hebt dus ruim de tijd om alle strippen te gebruiken.
Hoe kan ik storingen melden?
Storingen kun je melden via de support kanalen op onze website. Zorg ervoor dat je de aard van de storing en eventuele foutmeldingen duidelijk beschrijft voor een snelle en nauwkeurige diagnose.
Hoe gaan jullie om met storingen?
Als je website offline is, neem contact op met de support , en we zullen het probleem zo snel mogelijk voor je onderzoeken en oplossen. We begrijpen dat elke seconde telt en doen ons uiterste best om snel te reageren op website storingen.Website storingen kunnen verschillende oorzaken hebben, zoals serverproblemen, technische fouten, softwareconflicten, beveiligingskwesties of zelfs grote verkeerspieken. We werken hard om deze problemen te voorkomen en snel op te lossen.Neem je website onderhoud bij ons af? Dan lossen we iedere storing of kritieke website fout kosteloos voor je op. Neem je alleen het basispakket af, dan lossen we enkel storingen op die het gevolg zijn van storingen of bugs in onze hosting server. Het oplossen van website fouten door achterstallig onderhoud van de website software brengen we dan los in rekening.
Welke ondersteuning bieden jullie voor de templates?
We bieden uitgebreide ondersteuning voor al onze templates. Bij de aanschaf zorgen we uiteraard dat de hosting juist wordt opgezet, dat de website wordt geïnstalleerd en aangepast wordt op jouw huisstijl. We passen de kleuren aan, het logo en kunnen de teksten en foto’s plaatsen die jij ons aanlevert. Wil je die laatste 2 liever uitbesteden? Dat kan uiteraard.Na livegangNa livegang kan je zelf aan de slag met de website, aan de hand van onze video handleidingen, of door het aanschaffen van een WordPress Strippenkaart.Website storingenUiteraard kunnen we ook helpen op het gebied van storingen.
Is er een kennisbank beschikbaar voor het gebruik van de templates?
Ja, we hebben een kennisbank van wordpress tutorials beschikbaar met informatie over het gebruik van onze templates en de verschillende functies die beschikbaar zijn binnen WordPress en Elementor. Je kan op iedermoment dat het je uitkomt door de kennisbank heen bladeren.
Is er ondersteuning beschikbaar als mijn website offline is?
Als jouw website offline is vanwege een hosting storing, staan wij voor je klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat jouw website zo snel mogelijk weer online is. Neem simpelweg contact met ons op via onze helpdesk en wij gaan direct aan de slag.Maar ook als jouw website offline is vanwege een fout in de website installatie, helpen we graag! Met ons WordPress Onderhoud abonnement lossen we kosteloos iedere storing op. Geen abonnement? Maak dan gebruik van onze WordPress strippenkaarten en wij helpen je graag verder.
Hoe kan ik contact opnemen met de helpdesk?
De helpdesk is bereikbaar via chat en mail. Check ook de support pagina. We staan altijd klaar om je te helpen bij vragen of problemen en trachten binnen dezelfde werkdag te reageren.
Op welke tijden is de helpdesk bereikbaar?
Onze helpdesk is op werkdagen beschikbaar tussen 09:00 en 17:30 uur om al je vragen te beantwoorden. We zijn gesloten tijdens het weekend en op feestdagen. Je kunt ons echter altijd een bericht achter laten of e-mail sturen. Check hiervoor de support pagina. Dan zullen we zo snel mogelijk reageren.
Hoe snel kan ik reactie verwachten op mijn hulpvraag?
We doen ons best om op dezelfde werkdag te reageren en streven ernaar om problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Ik wil iets aanpassen op de website. Kunnen jullie dat verzorgen?
Uiteraard helpen we je graag bij het aanpassen van je Pixel Website. Neem contact op met de helpdesk en laat ons weten wat je wil wijzigen. Let op, voor het wijzigen van je website werken wij met onze WordPress Strippenkaarten.
Wat is WordPress onderhoud en waarom heb ik het nodig?
WordPress onderhoud is het proces van het regelmatig bijwerken van de WordPress-software en plug-ins om de functionaliteit en beveiliging van je website te waarborgen. WordPress onderhoud zorgt er dus voor dat je website veilig en up-to-date blijft. Het is van essentieel belang om beveiligingsrisico’s te minimaliseren en je website soepel te laten werken. Voor meer informatie bekijk de WordPress onderhoud pagina.
Wat kost het afnemen van WordPress onderhoud?
Het afnemen van ons WordPress onderhoudspakket kost €40 per maand exl. 21% BTW. Klik voor meer info over het WordPress Onderhoud pakket.
Welke soorten WordPress onderhoud bieden jullie aan?
We bieden enkel ons standaard WordPress onderhoud pakket aan van €40 per maand exl. 21% BTW. Bekijk wat er allemaal valt binnen dit WordPress Onderhoud pakket.
Hoe kan ik mij aanmelden voor WordPress onderhoud?
Eenmaal er over uit dat je voor WordPress onderhoud wil gaan? Dan is aanmelden heel simpel. Je kan dit aangeven wanneer je je aanmeld voor een van de Pixel website pakketten. Mocht je het los willen aanvragen omdat je dit later wil besluiten of je een website bezit die niet door ons is gemaakt? Dan kan je hier WordPress onderhoud aanvragen. Vergeet niet je domeinnaam en klantnummer te vermelden, mocht je al klant bij ons zijn.
Ik heb geen Pixel website maar wil wel onderhoud afnemen. Kan dat?
Zeker weten! We bieden ook onderhoud aan voor websites die niet bij Pixel zijn gemaakt.Graag nemen we wel eerst een kijkje in de keuken van jouw website, zodat we kunnen beoordelen of we de website daadwerkelijk in onderhoud kunnen nemen. Vaak is dit geen probleem, maar kunnen er wel extra kosten berekent worden. Dit doen we dan altijd in overleg. Je kan online WordPress onderhoud aanvragen.
Hoe kan ik zien wat er aan onderhoud is uitgevoerd?
Goede vraag! We zorgen ervoor dat je maandelijks rapporten ontvangt met een helder overzicht van alle uitgevoerde onderhoudswerkzaamheden, updates en andere activiteiten.
Jouw vraag niet beantwoord?
Staat jouw vraag er niet tussen of zijn er nog steeds dingen niet duidelijk? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag!